معلم

ساخت وبلاگ

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:25

نرده فرفورژه

امروزه صنايع مختلفي وجود دارند که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت ساختمان خود استفاده کنيد. دوربين هاي مداربسته و همچنين انواع حفاظ بالکن انواع کارهايي است که به شما کمک مي کند که شما بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد. صنايع مختلفي از جمله فرفورژه و همچنين ساخت مصنوعات فلزي وجود دارد که در طرح ها و اشکال گوناگوني با استفاده از آلياژهاي مختلفي ساخته مي شود. اگر واژه هايي مانند چلنگري و همچنين آهنگري را شنيده باشيد ديده ايد که امروزه نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا شما ميتوانيد به آساني براي امنيت استفاده کنيد.

نرده حفاظ روي پنجره و ديوارچگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد که آهنگراني که در اين زمينه فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از حفاظ آهني ديوار حياط  را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در اين بين، دست کساني که در زمينه ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديوارفعاليت مي کنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که برخي از اين افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تري داشته باشيد اما نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نوعي که مورد نظر شماست کدام است.

يکي از صنايعي که امروزه به يک صنعت پرکاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديواراست که به شما اجازه مي دهد تا کار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد که به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده کنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند که در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي که امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از اين نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا در دست داشته باشيد که بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي که امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند که رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

 

نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه کنيد. يکي از رايج ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع نرده هاي فرفورژه است که شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است. نرده حفاظ روي پنجره و ديواراز انواع نرده هايي است که به شما اجازه ميدهد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

يکي از خلاقانه ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنرده هايي است که با انواع فرفورژه و همچنين گل نرده استفاده مي شود. شما ميتوانيد از طرح هاي مختلفي براي اين عنوان استفاده کنيد که درب ورودي منزل و از جمله بخش هاي ديگري مانند پنجره ها را ايمن کنيد. درب هاي فرفورژه که با چارچوب هاي فلزي و يا چدني مورد استفاده قرار مي گيرد از انواع انتخاب هاي جذابي براي آپارتمان به شمار مي آيد که ميتوانيد آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

نرده فرفورژه و نرده فلزي پنجره

از اين نرده هاي فرفورژه ميتوان در بخش هاي مختلفي در خانه استفاده کنيد. اين نرده هاي درهم تنيده و ظريف به شما اجازه خواهند داد که از آن ها در بالکن ها و تراس هاي منزل هم استفاده کنيد. به خصوص خانه هاي ويلايي هم در اين زمينه به شما کمک خواهند کرد که بتوانيد از فرفورژه و همچنين گل نرده هاي مختلفي استفاده کنيد که مورد پسند شما خواهند بود. استفاده از اين نوع نرده فرفورژه دست طراح را براي هنرنمايي هاي بيشتر باز خواهد گذاشت.

 

انواع نرده فلزي پنجره

بدون شک يکي از مهم ترين استفاده هايي که شما از نرده حفاظ روي پنجره و ديوارميتوانيد داشته باشيد اين است که اين نوع نرده ها را به آساني ميتوانيد نصب کنيد و حتما نيازي نيست که از يک متخصص در اين زمينه کمک بگيريد، البته آنچه بايد بدانيد اين است که شما نميتوانيد اين نرده ها را بدون انتخاب مناسب خريداري کنيد و بايد اطلاعات بسياري را در اين زمينه داشته باشيد. اين اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که هرآنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود خريداري کنيد. يکي از بخش هاي ديگري که بايد به آن دقت کنيد اين است که از زيبايي و همچنين اصالت فرفورژه استفاده کنيد که در واقع يکي از مهم ترين علت جلب طراحاني است که در اين زمينه از خود استعداد نشان مي دهند. همچنين، مصنوعاتي که در اين زمينه ساخته مي شوند نيز از استحکام زيادي برخوردار هستند.

قيمت مناسب در زمينه خريد نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنيز از جمله عواملي است که به شما اجازه مي دهد کار خود را آسان تر انجام دهيد. مصنوعات فلزي امروزه قيمت بيشتري نسبت به سايرين دارند که به همين علت هم شما ميتوانيد از آن ها استفاده کنيد. از سوي ديگر گفته مي شود که فرفورژه و همچنين نرده حفاظ روي پنجره و ديواربه شما اجازه خواهد داد که کار خود را براي حفظ امنيت راحت تر کنيد. اين کار زماني که صحبت از انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوار به ميان مي آيد اما سخت تر خواهد شد و بهتر است که شما اطلاعات لازم و کافي را در اين زمينه داشته باشيد تا بتوانيد هر آنچه که نياز است را براي خود خريداري کنيد.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:40

همه چيز درباره قيمت حفاظ تکميل و کاکتوس

قيمت حفاظ تکميل بدون شک يکي از راه هايي که توسط آن ميتوانيد امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد استفاده از نرده سر ديواري است. شايد تصور کنيد که خريد اين نوع نرده ها آسان است اما شما بايد بدانيد که قيمت حفاظ تکميل  يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد در خريد نرده به آن دقت کنيد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ کاکتوس با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل

زماني که مي گوييم نرده سر ديواري به راستي هدف اين است که اين گونه حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده سر ديواري گفته مي شود ولي حفاظ حصار و حفاظ پنجره نيز از آنگونه ساير نام هايي است که به نرده سر ديواري نسبت مي دهند. شايد انگاشت شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک قطعه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها کاربرد مي کنيد مي توانيد آن ها را با خرده مشخصي براي کاربرد انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با قيمت حفاظ تکميل  آشنا خواهيم کرد.

قيمت حفاظ تکميل  و درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکتا از گونه ها حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي گوناگون وجود دارد. به راستي اين گونه حفاظ ها لغايت کران زياد زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز برآمده از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين گونه درب ها در گونه سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر باره استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند ولي سه رده لوزي با چهارخم براي آنها هستي دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي فرآوري شده است. اين گونه تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد ثبات بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.  شما بايد با قيمت حفاظ تکميل  آشنا باشيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد کاربرد نرده سر ديواري، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت فضا هاي گوناگون همانند خانه ها و در ضمن محيط‌ هاي بازرگاني از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به گزيده تر نرده سر ديواري از ديگران مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. توصيه ما به شما اين است که امنيت ساختمان خويش را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد. قيمت حفاظ تکميل  شاخ گوزني نسبت به سايرين بهتر است.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني زياد نيز هستند که بدست افرادي جوش ديتا ميشوند که در اين مقوله زبردست اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي گوناگون ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک نما زيباي دارد که به سر بارو ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به انگيزه تراکم و در ضمن تيز بودن مايه مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

براي اطلاع از قيمت  با حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و نرده سر ديواري بوته اي

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه شديدا هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه شدني نخواهد بود. اين گونه حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

قيمت نرده سرديواري و حفاظ نيزار

يکي ديگر از انواع نرده سر ديواري، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد مزيت هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين گونه حفاظ ها بايد بدست افرادي در اين مقوله طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که پيشه جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود. قيمت حفاظ تکميل  حفاظ نيزار از سايرين بيشتر است.

 

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ ليليوم

انواع زياد ديگري از نرده سر ديواري نيز هستي دارد که اقتباس از الهامات طبيعت است. در بين اين گونه ها حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از عقيده امنيتي مي طاقت گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت زياد اکثريت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده سر ديواري معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از آنگونه آنها ميتوان به امکان اشاعه از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن بلندي هاي دلخواه را فراهم مي کند.

براي اطلاع از قيمت حفاظ ليليوم با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

مزيت استفاده از نرده سر ديواري تکميل

نرده سر ديواري اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با به کارگيري آن ها امنيت را براي ساختمان خود لغايت بي گمان زيادي برآورده کنيد. اين گونه حفاظ ها به راستي به شما کمک مي کنند الي با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يگانه از آسان ترين و بهترين مسير هايي است که ميتوان بدست آن امنيت منزل خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار احسان به ساختمان شما مي دهند، به شما اين فرمان را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و خرج هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين گويه به کارگيري دوربين مداربسته است ولي کماکان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما همانند خريد يک نرده سر ديواري نخواهد بود و امنيت را الي حد بسيار براي شما برطرف نخواهد کرد. يکي از مزاياي قيمت حفاظ تکميل  اين است که کمتر از ساير روش هاي امنيتي است و به همين دليل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ نخل مرداب با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,تکمیل,و,کاکتوس, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 221 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:30

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:59

کتاب مسافر تنها

مسافر تنها، کتابي است به قلم رمان‌نويس و شاعر آمريکايي، جک کرواک؛ او در اين اثر خود با زباني شاعرانه شرح زندگي در جاده و سفرهايش را در آمريکا، مکزيک و مراکش گردآورده است. کرواک نخستين گاوبازي عمرش را درحالي‌که بر موتور قطار ايستاده و قطار به‌سرعت از زمين‌هاي پوشيده از کاکتوس مي‌گذرد، مي‌بيند؛ خود را با نبض زندگي شبانه در نيويورک هماهنگ مي‌کند؛ در قله‌هاي سفيد از برف شمال غرب آمريکا دفن مي‌شود؛

بر سقف خانه‌اي روشن و گرم از طلايي آفتاب در طنجه‌ي مراکش مي‌لمد و شيفته‌ي تپه‌ي مونمارتر پاريس و کليساي سفيد و زيباي سکره‌کر مي‌شود؛ جک کرواک با شرح تمام تجربياتش به ما نشان مي‌دهد که زندگي انسان‌ها بر اين کره‌ي خاکي بي‌نهايت متنوع است. سفرهاي کرواک هم‌چنين نشان‌دهنده‌ي فلسفه‌ي او در زندگي است؛ او براي ارضاي روح سرزنده و ماجراجويش قدم در جاده نهاده است.

«شب‌هاي زيادي را به فکر کردن درباره‌ي ستاره‌ها گذراندم و حال به اين مي‌انديشم که ستاره‌ها کلمه‌اند و تمام جهان‌هاي نا شمردني کهکشان راه شيري کلمه‌اند و همين جهان هم کلمه است؛ و فهميدم که مهم نيست کجا باشم؛ در اتاقي کوچک مملو از افکار گوناگون يا ميان اين دنياي بينهايت کوه‌ها و ستاره‌ها، تمام آن اتاق و اين ستاره و کوه‌ها در ذهن من جا مي‌گيرند.»

شايد يک يا دو فصل طول بکشد تا تماماً جذب کتاب شويد. جک کرواک که بنا مي‌کند به گفتن از قطارها، به‌وضوح مي‌توانيد علاقه‌ي او نسبت به قطارها را حس کنيد و عشق او آن‌قدر ملموس و شديد است که مخاطب را به کتاب سنجاق مي‌کند.

کرواک در اين اثر خود مجموعه‌اي از داستان‌هايش را در طول سفرهايش به آمريکا، مکزيک، مراکش، پاريس و لندن آورده است. با مطالعه‌ي قسمتي که کرواک از تجربياتش در اروپا مي‌گويد، شايد گمان کنيد که کار او را بتوان با آثار هنري ميلر و جورج اورول مقايسه کرد؛ اما تجربيات کرواک، سفرهايش، تمام کليساها و نقاشي‌هايي که شيفته‌ي آن‌ها است، به‌مراتب عرفاني‌تر هستند.

«پاريس به‌سان بانويي است اما لندن مردي است مستقل که در ميخانه‌اي ايستاده پيپش را چاق مي‌کند.»

کرواک يکي از بخش‌هاي کتاب را به شرح دوراني اختصاص مي‌دهد که مي‌بايست به‌عنوان ديدبان آتش بالاي برجکي ديدباني مي‌داد و مطمئن مي‌شد زميني در آتش نمي‌سوزد. بازخواني چنين تجربه‌اي حتماً جالب است. نويسنده در کتاب مسافر تنها از شيوه‌ي جريان سيال ذهن استفاده کرده است؛ پس اگر فيلم «در جاده» را پسنديديد، اين کتاب هم راضي‌تان خواهد کرد.

قسمت‌هاي زيادي از کتاب ممکن است تکراري باشند؛ نويسنده شايد در بخش‌هايي پرگويي کرده باشد اما «مسافر تنها» بازهم پنجره‌ي کوچکي است به روي داستاني که پشت داستان‌ها است و از همين رو مطالعه‌اش خالي از لطف نيست. برگردان فارسي کتاب «مسافر تنها» اثر جک کرواک به قلم سلماز بهگام و از انتشارات ورا روانه‌ي بازار شده است.

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/37179

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : مسافر,تنها, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:44

چاپ مهر و آشنايي با انواع مهر و روش هاي ساخت

چاپ مهر

اهميت ساخت مهر در کسب و کار

اعتبار لازمه و جوهره هر کسب و کاري است، جايگاه شما در بازار تنها دارايي تان در ذهن مشتريان است. ساخت مهر مناسب با نام شرکت و نوع فعاليت آن شرکت يک هويت منحصر بفرد است و به نوعي تمامي قرار دادها و نامه هاي اداري با مهر معتبر مي شود.

آشنايي با مهر سازي و تاريخچه ي آن

بي ترديد قدمت مهرسازي به قدمت مفهوم مالکيت آدمي و تثبيت آن است و پيش از اختراع خط، مُهر در ايران اولين ابزار تثبيت فرديت و مهم ترين رکن در اعتباربخشي و شناخت اسناد بوده است و اين در صورتي است که تاريخ و سابقه مهر در ايران به حدود ? هزار سال مي رسد و همچنين مورد استفاده در ممالک ديگر بوده است و اين به گونه ايست که در دنياي امروز هر مجموعه تجاري و صنعتي و يا افراد متخصص براي حضور در بازار براي به رسميت بخشيدن به اسناد به مهر نياز دارند.

روش هاي ساخت مهر و مرسوم ترين آن ها

امروزه مهرسازي به روش هاي گوناگوني طراحي و ساخته مي شوند.

مهر ژلاتيني پر مصرف ترين نوع مهر است مانند:

  • مهر دسته چک
  • مهر شخصي
  • مهر شرکت
  • و مهر ادارات و بانک ها

مهر برجسته يا مهر فلزي : که براي ساخت :

  • مهر محضرها و مهر دفترخانه استفاده مي شود .

مهر ليزري :

  • که در کمتر از چند ثانيه و با کيفيت عالي انجام مي دهد.

مهر برنجي :

  • يکي از قديمي ترين شيوه هاي امضا يا مهر موم مهربرنجي مي باشد.

 

ادامه مطلب : چاپ مهر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : چاپ,مهر,و,آشنایی,با,انواع,مهر,و,روش,های,ساخت, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:51

لینک دوستان

خبرنامه